Това съветва международна агенция за оценка на продуктовата безопасност (TUV SUD), цитирана от ДПА и БТА.

Обикновено съвременните оловно-киселинни акумулатори изискват съвсем малка или никаква поддръжка, като при втория вид самите акумулаторни клетки по-скоро са недостъпни.

В такъв случай слабите и изтощените акумулатори трябва или да бъдат изцяло презаредени, или да бъдат подменени.

Ако кутията на акумулатора тече, то той също незабавно трябва да бъде сменен. При ситуации, в които течността се изчерпва, но кутията не е засегната, шофьорите могат да напълнят акумулатора с дестилирана вода.

По принцип повърхността на акумулатора трябва винаги да се поддържа чиста и суха, а клемите да бъдат умерено затегнати.


Нов вид акумулатор спестява гориво >> >> >>