Volkswagen се извинява на САЩ
Германският автомобилен концерн Volkswagen, който се оказа в центъра на огромен скандал, ще поднесе своите искрени извинения пред Конгреса на САЩ.
"Искам да представя искрените извинения на Volkswagen за използването на софтуер за измама и неспазване на нормите за замърсяване на въздуха", се казва в изявление на Михаел Хорн президент на компанията за Северна Америка, цитирано от БГНЕС.
По-рано изпълнителният директор на VW Матиас Мюлер, който пое поста преди 10 дни, даде първото си интервю.
Германският министър на транспорта обяви, че е получил писмо от него, в което се казва, че коригирането на двигателите, така че да влязат в нормите, ще отнеме месеци.
В същото време Мюлер е прехвърлил вината на няколко разработчика в компанията, които са направили въпросния софтуер, мамещ тестовете.
Припомняме, че 11 милиона коли по света, произведени от VW, са снабдени с този софтуер. От тях 2.8 млн. са в Германия.
"Ако всичко мине според предвижданията, ние може да започнем изтеглянето през януари и до края на 2016 да приведем всичко в ред", каза Мюлер в интервюто си за "Франкфуртер Алгемайне Цайтунг".
Въпросният софтуер позволява да се отчетат намалени емисии на отработените газове в нормата, но в действителност колите отделят вредни газове 40 пъти над разрешения праг в САЩ.
По-рано изпълнителният директор на VW Матиас Мюлер, който пое поста преди 10 дни, даде първото си интервю.
Германският министър на транспорта обяви, че е получил писмо от него, в което се казва, че коригирането на двигателите, така че да влязат в нормите, ще отнеме месеци.
В същото време Мюлер е прехвърлил вината на няколко разработчика в компанията, които са направили въпросния софтуер, мамещ тестовете.
Bosch предупредил Volkswagen за софтуера >> >> >>
Припомняме, че 11 милиона коли по света, произведени от VW, са снабдени с този софтуер. От тях 2.8 млн. са в Германия.
"Ако всичко мине според предвижданията, ние може да започнем изтеглянето през януари и до края на 2016 да приведем всичко в ред", каза Мюлер в интервюто си за "Франкфуртер Алгемайне Цайтунг".
Въпросният софтуер позволява да се отчетат намалени емисии на отработените газове в нормата, но в действителност колите отделят вредни газове 40 пъти над разрешения праг в САЩ.