Освен видеото, което е дело на руския сайт Kolesa.ru, АвтоВАЗ са разпространили и нова порция снимки, показващи новата Лада "в пълния ѝ блясък".


Вижте снимки >> >> >>

 

Тест драйвът разкрива, че Vesta е бюджетен модел, който акцентира на своя съвременен дизайн и практичност.

Руснаците са съобразили автомобила с пътните условия в своята страна, провеждайки множество тестове по не особено добра пътна настилка.

Окачването например е тествано при движение със скорост от 60 км/ч по чакълест път.

И докато новата Лада безспорно има добър външен вид и ниска стартова цена, мнозина се питат доколко тя е руски продукт.

Знае се, че дизайнът на руския седан е дело на Стив Матин, който стана главен дизайнер на АвтоВАЗ.

Не е тайна, че Lada Vesta разполага с много технологии, водещи началото си от алианса Renault-Nissan.

Въпреки това, 71% от частите на колата са произведени в Русия, като очакванията са този процент да се увеличава.

Седанът има сравнително компактни размери - дължина от 4417 мм, ширина от 1764 мм и височина от 1497 мм.

Двигателната гама на новата Lada включва три скромни, но икономични 1.6-литрови мотори - първите два са руски и с мощност от 87 к.с. и 106 к.с.

Върховият агрегат обаче е на Nissan и разполага с 114 "коня".

Lada Vesta е първият сериен автомобил в Русия с поддръжка на системата за спешно реагиране на инциденти ЕРА-ГЛОНАСС.

Интериорът от своя страна също има съвременен вид и разполага със 7-инчов сензорен дисплей и отопляеми предни седалки.

Ценовата листа на новата Lada Vesta ще започва от около 7430 евро.


ВИДЕО >> >> >>