Първи изпит за новата Lada Vesta (видео)
Непосредствено след старта на производството на Lada Vesta, бе заснет и първият тест драйв на новия руски седан.
Освен видеото, което е дело на руския сайт Kolesa.ru, АвтоВАЗ са разпространили и нова порция снимки, показващи новата Лада "в пълния ѝ блясък".
Руснаците са съобразили автомобила с пътните условия в своята страна, провеждайки множество тестове по не особено добра пътна настилка.
Окачването например е тествано при движение със скорост от 60 км/ч по чакълест път.
И докато новата Лада безспорно има добър външен вид и ниска стартова цена, мнозина се питат доколко тя е руски продукт.
Знае се, че дизайнът на руския седан е дело на Стив Матин, който стана главен дизайнер на АвтоВАЗ.
Не е тайна, че Lada Vesta разполага с много технологии, водещи началото си от алианса Renault-Nissan.
Въпреки това, 71% от частите на колата са произведени в Русия, като очакванията са този процент да се увеличава.
Седанът има сравнително компактни размери - дължина от 4417 мм, ширина от 1764 мм и височина от 1497 мм.
Двигателната гама на новата Lada включва три скромни, но икономични 1.6-литрови мотори - първите два са руски и с мощност от 87 к.с. и 106 к.с.
Върховият агрегат обаче е на Nissan и разполага с 114 "коня".
Lada Vesta е първият сериен автомобил в Русия с поддръжка на системата за спешно реагиране на инциденти ЕРА-ГЛОНАСС.
Интериорът от своя страна също има съвременен вид и разполага със 7-инчов сензорен дисплей и отопляеми предни седалки.
Ценовата листа на новата Lada Vesta ще започва от около 7430 евро.
Вижте снимки >> >> >>
Тест драйвът разкрива, че Vesta е бюджетен модел, който акцентира на своя съвременен дизайн и практичност.
Руснаците са съобразили автомобила с пътните условия в своята страна, провеждайки множество тестове по не особено добра пътна настилка.
Окачването например е тествано при движение със скорост от 60 км/ч по чакълест път.
И докато новата Лада безспорно има добър външен вид и ниска стартова цена, мнозина се питат доколко тя е руски продукт.
Знае се, че дизайнът на руския седан е дело на Стив Матин, който стана главен дизайнер на АвтоВАЗ.
Не е тайна, че Lada Vesta разполага с много технологии, водещи началото си от алианса Renault-Nissan.
Въпреки това, 71% от частите на колата са произведени в Русия, като очакванията са този процент да се увеличава.
Седанът има сравнително компактни размери - дължина от 4417 мм, ширина от 1764 мм и височина от 1497 мм.
Двигателната гама на новата Lada включва три скромни, но икономични 1.6-литрови мотори - първите два са руски и с мощност от 87 к.с. и 106 к.с.
Върховият агрегат обаче е на Nissan и разполага с 114 "коня".
Lada Vesta е първият сериен автомобил в Русия с поддръжка на системата за спешно реагиране на инциденти ЕРА-ГЛОНАСС.
Интериорът от своя страна също има съвременен вид и разполага със 7-инчов сензорен дисплей и отопляеми предни седалки.
Ценовата листа на новата Lada Vesta ще започва от около 7430 евро.