Новият Opel Astra е изключително аеродинамичен (видео)
Opel разкриват, че коефициентът на въздушно съпротивление на новата Astra e 0.285 Cd, а моделът е сред най-аеродинамично ефективните в своя клас.
Новият Opel Astra е фокусиран върху максималната ефективност, а дизайнът и архитектурата на автомобила продължават традиционно силните страни на Opel в областта на аеродинамиката.
Вижте снимки на новата Astra >>
Ниското ниво на въздушно съпротивление е постигнато благодарение на плавните извивки и размерите на колата - новата Astra е с около 2.5 сантиметра по-ниска и с 0.5 по-тясна спрямо предходната версия.
Всички части на автомобила са изследвани и преработени, за да осигурят по-добър въздушен поток.
Долната част на автомобила е с оптимизирани по отношение на потока структури и закрепване на акумулатора, а задният мост е позициониран по-високо в сравнение с този на предишната Astra, като по този начин вече не е толкова сериозен елемент на съпротивление на въздушния поток под автомобила.
Припомняме, че старото поколение на Opel Astra имаше коефициент на обтекаемост от 0.325 Cd.
“Направихме новата Astra по-аеродинамична отвсякога - така, че да бъде най-обтекаемият модел в компактния клас произвеждан някога от Opel”, е заявил Райнер Вайдеман, ръководител на отдела по аеродинамика на Opel.
Освен всичко друго изключителната аеродинамика е сериозна предпоставка за намаляване на разхода на гориво.
ВИДЕО >>
Вижте снимки на новата Astra >>
Ниското ниво на въздушно съпротивление е постигнато благодарение на плавните извивки и размерите на колата - новата Astra е с около 2.5 сантиметра по-ниска и с 0.5 по-тясна спрямо предходната версия.
Всички части на автомобила са изследвани и преработени, за да осигурят по-добър въздушен поток.
Долната част на автомобила е с оптимизирани по отношение на потока структури и закрепване на акумулатора, а задният мост е позициониран по-високо в сравнение с този на предишната Astra, като по този начин вече не е толкова сериозен елемент на съпротивление на въздушния поток под автомобила.
Припомняме, че старото поколение на Opel Astra имаше коефициент на обтекаемост от 0.325 Cd.
“Направихме новата Astra по-аеродинамична отвсякога - така, че да бъде най-обтекаемият модел в компактния клас произвеждан някога от Opel”, е заявил Райнер Вайдеман, ръководител на отдела по аеродинамика на Opel.
Освен всичко друго изключителната аеродинамика е сериозна предпоставка за намаляване на разхода на гориво.
ВИДЕО >>