Новият Opel Astra е фокусиран върху максималната ефективност, а дизайнът и архитектурата на автомобила продължават традиционно силните страни на Opel в областта на аеродинамиката.

Вижте снимки на новата Astra >>

Ниското ниво на въздушно съпротивление е постигнато благодарение на плавните извивки и размерите на колата - новата Astra е с около 2.5 сантиметра по-ниска и с 0.5 по-тясна спрямо предходната версия.

Всички части на автомобила са изследвани и преработени, за да осигурят по-добър въздушен поток.

Долната част на автомобила е с оптимизирани по отношение на потока структури и закрепване на акумулатора, а задният мост е позициониран по-високо в сравнение с този на предишната Astra, като по този начин вече не е толкова сериозен елемент на съпротивление на въздушния поток под автомобила.

Припомняме, че старото поколение на Opel Astra имаше коефициент на обтекаемост от 0.325 Cd.

Направихме новата Astra по-аеродинамична отвсякога - така, че да бъде най-обтекаемият модел в компактния клас произвеждан някога от Opel”, е заявил Райнер Вайдеман, ръководител на отдела по аеродинамика на Opel.

Освен всичко друго изключителната аеродинамика е сериозна предпоставка за намаляване на разхода на гориво.

ВИДЕО >>