Според Франсоа, Aegea е функционален автомобил, който не включва оборудване, за което клиентът не иска да плаща.

"Новите версии на Fiat Aegea ще бъдат като Ikea - достъпни, но и практични", е заявил Оливър Франсоа.

Очаква се хечбек вариантът на Aegea да послужи като наследник на Fiat Bravo, а комби версията - на Stilo Multiwagon.

Оливие Франсоа е разкрил пред Automotive News Europe, че компанията се нуждае от по-глобална платформа.

Fiat не може да продава бразилските версии на своите автомобили в Европа, заради затегнатите норми за вредните емисии.

Италианската компания държи лидерството в Бразилия, но според шефа на Fiat, бразилците няма да имат желание да плащат за по-скъпите европейски версии, които предлагат допълнително оборудване.

Това влияе на печалбите на компанията.

Седан версията на Fiat Aegea вече дебютира, а за хечбек и комби версиите се предполага, че ще дебютират през 2016 година.

Знае се, че и трите варианта на Aegea ще се произвеждат в завода на Fiat в Бурса, Турция.