С показаната студия дизайнерите на марката отдават почит на легендарното BMW 3.0 CSL - една класическа икона на BMW, която властваше на пистите през 70-те години на миналия век.

Вижте снимки >>


Екстериорът на BMW 3.0 CSL Hommage е олицетворение на чистата динамика: подчертаните аеродинамични елементи, мощните арки на калниците, силно заострената предница, както и впечатляващите спойлери на покрива и в задната част обгръщат издължената каросерия.

BMW 3.0 CSL Hommage разполага с карбонов преден сплитер, разположен под хромираната радиаторна решетка, чиято агресивна форма впечатлява с нестандартните си два реда прорези за въздухозаборниците.

Машината е оборудвана още с дневни LED светлини с лазерни елементи, странични прагове от въглеродни влакна, 21-цолови лети джанти, както и камери, които заменят огледалата.

Задната част е широка и мускулеста, като особен акцент е оформлението на задните светлини: LED лента свързва светлините над спойлера и подчертава широчината на автомобила. Големият заден спойлер увеличава аеродинамичното притискане върху задвижваните задни колела и осигурява по-добро пренасяне на мощността.

"3.0 CSL Hommage пренася характера на автомобила от онова време в нашата съвременност под формата на интелигентна олекотена конструкция и модерни материали и ни го представя по нов, вълнуващ начин” заявява по повод на новото спортно купе Адриан ван Хойдонк, ръководител на BMW Group Design.

Интериорът на спортната машина е футуристичен и силно изчистен, като всичко в него е изключително насочено към шофьора, като излишните "глезотии" са пропуснати, а на тяхно място можем да видим карбонов ролкейдж, показващ ясно състезателния дух на колата.

BMW 3.0 CSL Hommage е оборудван с две спортни седалки с 6-точкови предпазни колани. Минималистичното табло разполага с дигитален инструментален клъстер и волан, оформен като на болидите от Формула 1. Моделът разполага още с декорации от кожа, въглеродни влакна, дърво и алуминий.

Баварците не разкриват техническите характеристики на спортното си купе, но уточняват, че то се задвижва от мощен редови 6-цилиндров двигател с електрически компресор eBoost.