Няма автомобилен производител, който би могъл да се похвали с такава бройка, отбелязват от компанията.

Opel, една от марките с най-богати традиции в групировката, играе съществена роля за това: германският автомобилен производител създаде 68 милиона коли, повечето от които в основния завод в Рюселсхайм, където това постижение се чества сега.

Изпълнителния директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман сподели: “За мен този юбилей е повече от просто едно впечатляващо число, защото 500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и опит. Ние сме казали ‘благодарим ви’ 500 милиона пъти на тези клиенти за тяхното доверие и лоялност, защото за нас е привилегия да играем такава важна роля в живота им.”

GM празнува в цял свят производството на 500 милиона автомобила. Едновременно с празненствата в Рюселсхайм лоялни клиенти са поканени в производствените съоръжения на групировката в Северна и Южна Америка, Азия, Африка и Китай.

Петима клиенти получиха подарък автомобил в чест на това паметно събитие.

“През 2015 година очакваме да продадем над 1000 нови автомобила на час, 24 часа на ден”, заяви изпълнителният директор на GM Мери Бара.

“Това прави близо 10 милиона автомобила – най-голямата бройка в историята ни. Аз гледам на този изключителен обем като на 10 милиона възможности да докажем каква компания сме и да благодарим”  допълни Бара.