Показаната в Шанхай концепция се доближава по дух до дебютиралия в Женева идеен автомобил Sport Coupe Concept GTE.

За разлика от него обаче, Volkswagen C Coupe GTE изглежда като една доста по-близка до производство версия, а при разработката на колата са били взети под внимание очакванията на китайския пазар.

Вижте снимки >>


Volkswagen C Coupe GTE е разположено върху масивни 22-цолови лети джанти, а от немската компания подчертават, че концепцията им е показателна за бъдещето на върховите седани на марката, като производствената версия би заела мястото си между Passat и бъдещия Phaeton.

Интериорът на Volkswagen C Coupe GTE се доближава до този на новия Passat, но за разлика от него разполага с напълно дигитален инструментален клъстер и инфотейнмънт система с голям сензорен дисплей. От Volkswagen са помислили и за пътниците отзад, като те също ще могат да управляват част от функциите на автомобила чрез вградени в гърба на предните седалки екрани.

Концепцията определено може да бъде наречена просторна, като комфортът на пътниците е подсигурен от дългата 3001 мм колесна база, докато цялата дължина на колата e 5071 мм, а ширината й е 1930 мм.

За задвижването си автомобилът разчита на хибридна плъг-ин конфигурация, която включва 4-цилиндров турбиниран TSI агрегат с 210 к.с. и електромотор със 124 к.с. Общата мощност на концепцията е от 245 к.с. и 500 Нм въртящ момент, а за смяната на предавките отговаря 8-степенна автоматична трансмисия.

Благодарение на литиево-йонните си батерии и разчитайки само на електричество колата може да измине 50 км, докато в хибриден режим максималният пробег е 800 км.

Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 8.6 секунди, а максималната скорост е 232 км/ч. В електрически режим обаче максималната скорост, която може да бъде развита е 130 км/ч.

Не на последно място от Volkswagen заявяват, че средният разход на концептуалното C Coupe GTE е само 2.3 литра на 100 километра.