Обновеният кросоувър разполага с нови брони, рестилизирана предна решетка и променени фарове.

Вижте снимки >>

В Европа Honda CR-V ще дебютира с нов 1.6-литров i-DTEC дизелов двигател със 160 к.с. и 350 Нм въртящ момент, който заменя остарелия 2.2-литров дизелов агрегат.

За въпросния нов двигател от Honda казват, че предлага едно от най-добрите съотношения между мощност и икономичност. Той ще бъде съчетан и с новоразработена 9-скоростна автоматична трансмисия.

Тази версия на кросоувъра ще има среден разход от 5.1 литра на 100 километра и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 секунди.

Версията с предно предаване на Honda CR-V ще се задвижва от същия 1.6-литров дизелов двигател, който обаче ще бъде със 120 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Средният разход на този вариант ще бъде от 4.4 литра на 100 км.

Бензиновата гама ще включва 2.0-литров i-VTEC двигател със 155 к.с. Той ще се предлага с предно или 4WD задвижване, както и с избор между ръчна или автоматична скоростна кутия. Средният разход на бензиновата версия ще бъде около 7.2 литра на 100 км.

От Honda все пак предполагат, че около 60% от поръчките на обновения CR-V в Европа ще бъдат за модели с дизелов двигател.

Фейслифтът на европейската версия на Honda CR-V разполага с новата система Intelligent Adaptive Cruise Control, която японците наричат "интелигентен автопилот". Системата може да поддържа безопасна дистанция спрямо другите участници в движението и да предвижда опасността от евентуален сблъсък, като се намесва за неговото предотвратяване.

Колата разполага още и с новата инфотейнмънт система на Honda, която е съвместима с Android и с камера за задно виждане.