Германските производители залагат на автомобили с интернет
Германските автомобилни производители обявиха мащабна инвестиция в автомобилите, свързани с интернет.
Суми от 16 и 18 милиарда евро ще отидат за технологии като системи за помощ на шофьора, данни за трафика в реално време, достъп до крайпътна инфраструктура, информира ДПА, цитирана от БТА.
При обявяването на проекта шефът на Асоциацията на германските автомобилостроители (VDA) Матиас Висман сравни обединяването на пътните превозни средства и интернета с "автомобилна революция". Той прогнозира, че до 2016 година около 80 процента от новите коли ще поддържат връзка с мрежата.
В момента 20 процента от автомобилите, продавани в Германия, имат достъп до интернет.
При обявяването на проекта шефът на Асоциацията на германските автомобилостроители (VDA) Матиас Висман сравни обединяването на пътните превозни средства и интернета с "автомобилна революция". Той прогнозира, че до 2016 година около 80 процента от новите коли ще поддържат връзка с мрежата.
В момента 20 процента от автомобилите, продавани в Германия, имат достъп до интернет.