Предницата на автомобила идва с по-голяма предна решетка, обновена броня и като цяло предлага един по-агресивен вид.

Би-ксеноновите светлини са стандарт при дизеловите, S и S E-Hybrid версиите, които разполагат и с 4-точкови дневни LED светлини.

Вижте снимки >>

За Turbo модела се предлагат и LED фарове с вградена система за автоматично превключване между дълги и къси - Porsche Dynamic Light System - PDLS.

Отзад също са направени промени, като стоповете, вратата на багажника и бронята са актуализирани.

Cayenne S е получил нов 3.6-литров V6 би-турбо двигател, разработен изцяло от Porsche. Моторът е в състояние да генерира 420 к.с. и 550 Нм въртящ момент.

Той заменя "лакомия" 4.8-литров V8 двигател, чиято мощност бе с 20 "коня" по-голяма от тази на новия мотор.

Макар и с по-малко "коне", с новия двигател луксозният джип е по-бърз, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.5 секунди, а максималната скорост е 259 км/ч.

Що се отнася до хибридния Cayenne S E-Hybrid, той е с 3.0-литров V6 турбо двигател с мощност от 333 к.с., който работи заедно с електромотор с 95 к.с., така комбинираната мощност става 416 к.с. и 590 Нм въртящ момент.

Хибридът ускорява от 0 до 100 км/ч е 5.9 секунди, а максималната скорост е 243 км/ч. В изцяло електрически режим, S E-Hybrid може да измине от 18 до 36 км в зависимост от скоростта.

Porsche са променили и шасито на Cayenne, като подобрението предлага по-добър комфорт, без да засяга динамиката на джипа.

В интериора виждаме многофункционален волан с пера за смяна на скоростите и подобрена автоматична Start/Stop система.

Фейслифтът на Cayenne ще пристигне при дилърите на Porsche в САЩ на 1 ноември, като началната му цена ще започва от 61 700 долара за дизеловия модел. Cayenne S ще струва 74 100 долара, а хибридният Cayenne - 76 400 долара.